HOTLINE:

013-2121104 (Zahar) / 017-2712373 (Zam) / 016-3010233 (Aljazuli) / 019-3532044 (Amad)

PRODUK TERBAIK UNTUK KENDERAAN ANDA

Syntex Pro Lebih Jimat > Lebih Berkuasa > Lebih Bersih Menjadi Seorang Pengguna Yang Bijak - Cubalah Sekarang !

Mr Lim Tsu Leng, Transport Company Owner- Kuala Selangor

Sebelum ini, kereta saya Toyota Camry menggunakan minyak petrol sebanyak 19sen per km. Selepas guna HIPRO, penggunaan minyak petrol telah dikurangkan ke 14sen per km. Banyak berbeza dari dahulu

Mr C.G. Yeap, Business Developement Manager- Bukit Mertajam

Setelah saya menggunakan minyak enjin HIPRO, kereta saya berjalan lebih lancar dan berbeza banyak. Saya sangat gembira, terutamanya minyak petrol telah dijimatkan lebih kurang 10% ke 20%. Minyak enjin HIPRO berbaloi untuk dicubakan

Mr Lim Kim Lian,Businessman- Klang (Proton Kembara)

Selepas menggunakan HIPRO, saya berasa baik. Pertama, ia menjimatkan minyak petrol. Kedua, ia menguatkan kuasa enjin. Sangat baik, saya berasa seronok semasa memandu. Perbezaan banyak kepada saya.

Miss Cherry Ooi, Marketing Execuive- Penang

Formula penjimatan petrol HIPRO amat mengagumkan saya.

Mr Chan, Factory manager- Klang

Sebelum ini, penggunaan petrol dalam satu perjalanan ke Terengganu adalah lebih kurang RM400. Selepas menggunakan HIPRO, untuk perjalanan yang sama, minyak petrol telah dikurangkan ke RM300. penjimatan minyak petrol amat mengagumkan

Mr Tan Thian Tang, Forman-Tg. Karang (Mercedes Benz)

Jimat Minyak, Kuasa Tinggi !

Mr Sky Lim -Penang

Selepas menggunakan HIPRO, saya rasa berbeza, kesan penjimatan petrol sangat ketara, berbaloi untuk mencuba

Mr Ho, Restaurant Owner- Pandamaran Klang

Enjin berbunyi sunyi, berkuasa dan jimat minyak petrol. Saya tidak pernah menggunakan minyak enjin yang sebegitu baik !

Pernah kah anda ditipu? Adakah anda seorang mangsa pengguna Minyak Enjin yang tidak berkualiti? Bagaimana untuk membezakan kualiti Minyak Enjin ?

Menurut survey pasaran, 52% pembeli akan menemui pembelian Minyak Enjin yang bermutu rendah dan palsu. Biasa kah anda ditipu oleh peniaga yang tidak jujur ?

Anda ingin menjadi seorang pengguna yang bijak ? Tahu kah anda bagaimana untuk membeli Minyak Enjin Yang benar- benar berkualiti ?

Menerusi CY TWO THOUSAND MARKETING SDN BHD, Anda sekarang mempunyai peluang untuk membeli minyak Enjin yang berkualiti langsung dari kilang dengan harga yang istimewa. Dengan bangganya kami memperkenalkan kepada anda Minyak Enjin Fully Synthetic yang bermutu tinggi dari HI-PRO MARKETING (M) SDN BHD. HIPRO–Synctex Ultra & Synctex Pro.

Kenapa memilih HIPRO – Synctex Ultra & Synctex Pro?

Ini kerana HI-PRO adalah salah sebuah kilang (hanya 6 kilang) yang mempunyai Sijil Amerika Petroleum Institute ( API ) Di Malaysia. Kilang yang mempunyai Sijil Ini bertanggungjawab memastikan kualiti produk yang terjamin. HI-PRO juga merupakan sebuah syarikat yang mementingkan mutu dan permintaan pelanggan. Memilih Ke dua-dua Minyak Enjin Fully Synthetic HI-PRO Synctex Ultra & Synctex Pro adalah satu tindakan yang bijaksana sebab kos perbelanjaan anda adalah ‘ZERO'.