HOTLINE:

013-2121104 (Zahar) / 017-2712373 (Zam) / 016-3010233 (Aljazuli) / 019-3532044 (Amad)

PERNAHKAH ANDA SERTAI SEBUAH SYARIKAT JUALAN LANGSUNG DI MANA HARGA PRODUKNYA AMAT MURAH SETANDING PRODUK TRADING?


Tentu tidak pernahkan. Inilah yang menjadi faktor utama kenapa kami di Azom Teamworks mengambil keputusan untuk menyertai gerakan merebut peluang besar di dalam syarikat CY2000 ini.

Produk hebat seperti MACA OLIGO ternyata satu produk di mana sebelum ini kami pernah menyertai sebuah syarikat lain dengan harga produk RM160. Tentu mahal bukan! Pun begitu sambutan yang diterima ketika itu amat luar biasa. Kami juga mendapat bonus puluhan ribu juga ketika itu.
Bagaimana pun setelah kami diperkenalkan dengan produk 'LELAKI' terhebat ini, kami terus teruja lebih-lebih lagi harga ahli cuma RM50!! Gila ke apa ni? Fikir kami. Tapi ianya satu realiti.
Produk ini telah melahirkan banyak testimoni luarbiasa ketika kami menyertai sebuah syarikat lain 3 tahun lepas. Ada yang bertahun tidak mempunyai anak, setelah menggunakan produk Maca ini, dengan izin Allah, pasangan tersebut telah mengandung. Ada juga telah mati pucuk lebih 5 tahun. Setelah guna Macam terus hidup balik alat sulit lelaki berkenaan. Ada juga satu kes di Batu Pahat apabila seorang lelaki tua yang lumpuh sekian lama, tiba-tiba berjalan semula. Bak kata berpuluh-puluh testimonial berjaya diperolehi.
Kini....dengan harga Maca yang sangat murah tetapi berkualiti, kami percaya program pemasaran CY2000 bakal meletup di pasaran!!!
Jadi, apa anda tunggu lagi....segeralah menjadi ahli dalam group Azom Teamworks. Nama dan nombor telefon anda akan dimasukkan ke dalam iklan kami di web ini dan akhbar Media Terkini.
AKHBAR RASMI MEDIA TERKINI

Adalah diumumkan bahawa akhbar Media Terkini akan menjadi akhbar rasmi Azom Teamworks untuk program CY2000 ini. Semua perkembangan ahli-hli akan dimuatkan di dalam akhbar ini.